Mediakirja 2017: Median muutoksesta nuorten silmin
17.11.2017Mediapäivän osallistujat saivat mukaansa uunituoreen Mediakirja 2017:n. Kirja on myös kenen tahansa tilattavissa – itselle, kollegalle tai vaikkapa joululahjoiksi henkilökunnalle tai sidosryhmille.
Mediakirja on mediatoimialan yhteinen vuosijulkaisu, joka luotaa kotimaisen median tilaa ja tulevaisuutta vuosittain vaihtuvin tekijöin. Tänä vuonna kirjan päätoimittajaksi kutsuttiin Ville Blåfield ja graafiseksi suunnittelijaksi Anne-Mari Ahonen. Kirjan teema on median muutos nuorten näkökulmasta.
”Toimialan murrosta ja kuluttajakäyttäytymisen muutosta on perusteltua katsoa nuorimpien ikäryhmien kautta – siellä uudet muodot omaksutaan ensimmäisenä ja vähiten vanhaa haikaillen”, kertoo Blåfield.
Kirjan julkaisevat Medialiitto, Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys. Julkaisijaliittojen jäsenet voivat tilata Mediakirjaa hintaan 22 euroa (+ alv 10 % + postituskulut). Muille kirjan hinta on 28 euroa (+ alv 10 % + postituskulut).
Tilaa Mediakirja 2017 lähettämällä viesti sähköpostiin info@medialiitto.fi