Liittosuora: Uutismediat ja muut mediat mainostajien liikevaihdon kasvattajina
10.2.2023
klo
10:00
-
11:15
Viimeinen ilmoittautumispäivä
8.2.2023 23:30:00
Ilmoittaudu
Webinaari
Näytä kartta
Webinaari on tarkoitettu vain Uutismedian liiton jäsenyritysten henkilöstölle ja on maksuton.
Ilmoittautuminen ennakkoon tarpeen. Osallistumislinkki lähetetään vain ennakkoon ilmoittautuneille.
Webinaarista ei tehdä tallennetta.
Millainen on painetun sanomalehtimainonnan tehokkuus suhteessa muihin medioihin? Entä online-videon tai display-mainonnan?
Uutismedian liitto tilasi Omnicom Media Groupilta metamallinnoksen heidän seitsemälle isolle mainostaja-asiakkaalleen vuosien 2019–2022 aikana tehdyistä ROI-mallinnoksista (Return On Investment). Mukana on asiakkaita neljältä toimialalta: autot, kestokulutushyödykkeet, päivittäistavarat ja palvelut. Metamallinnos pohjautuu yhteensä 42 miljoonan euron mediapanostuksiin. Kukin mainostaja-asiakas on käyttänyt 0,4–3 miljoonaa euroa per vuosi.
Tuloksia esittelevät Omnicom Media Groupista Joonas Käyhkö ja Ville Pohjanheimo. Kärkimedian myyntijohtaja Sami Smolander antaa vinkkejä, miten tuloksia kannattaa hyödyntää mediamyynnin tukena.
Uutismedian liitto tilasi Omnicom Media Groupilta metamallinnoksen heidän seitsemälle isolle mainostaja-asiakkaalleen vuosien 2019–2022 aikana tehdyistä ROI-mallinnoksista (Return On Investment). Mukana on asiakkaita neljältä toimialalta: autot, kestokulutushyödykkeet, päivittäistavarat ja palvelut. Metamallinnos pohjautuu yhteensä 42 miljoonan euron mediapanostuksiin. Kukin mainostaja-asiakas on käyttänyt 0,4–3 miljoonaa euroa per vuosi.
Tuloksia esittelevät Omnicom Media Groupista Joonas Käyhkö ja Ville Pohjanheimo. Kärkimedian myyntijohtaja Sami Smolander antaa vinkkejä, miten tuloksia kannattaa hyödyntää mediamyynnin tukena.
koulutukset@uutismediat.fi